lauantai 9. heinäkuuta 2011

Hei te 27 lukijaa, MISSÄ kysymykset? ;)

Yksi kysymys tullut ja odotan saavani niitä lisää! :) Saa kysyä useammankin kysymyksen, jotka voi laittaa tähän tai edelliseen postaukseen kommentoiden.

Tänne ei kyllä muuten kuulu mitään ihmeempiä, päätin että aloitan Justiinan treenaamisen ja ratsastuksen ensviikolla, todennäköisesti viikonloppuna. Muilla poneillakaan en ole hirveästi nyt ratsastellut, paitsi naapurin shettiksellä, jonka läpiratsastan joka tiistain ja pidän yhdelle nuorelle tytölle tuntia pari kertaa viikossa. Nyt ollut pari viikkoa niin etten ole tuntia pitänyt, koska tyttö on ulkomailla, toivottavasti alkavat taas pian käymää että saisin rahaa kerättyä huoneen sisustukseen... Mun sisko muuttaa enskuun alussa opiskelujen takia Järvenpäähän, ihanaa koko tää jättihuone yksin mun! ;)

Mulla ei nyt ole hirveesti mitään kerrottavaa, siksi toivoisin että esittäisitte niitä kysymyksiä vielä ensiviikon, jotta saan kysymyspostauksen tehtyä. Niin ja toiveita otetaan huomioon! Esittely muista hepoista? Varusteista? Kaikenlaisia ideoita kehiin!

Huomenna olisi tarkoitus pitää pieni valokuvauspäivä. Sisko saisi kuvata meidän isolla kukkapellolla kuvan kun olen ilman satulaa justiinan selässä mekko tms. päällä. :) Hempastakin voisin näpsiä vähän kuvia, harmi kun poniparan silmän alus on turvonnut, kun paarma meni puremaan...
Loppuun pari videota!



3 kommenttia:

  1. mistä justiina on tullu teille ja koska? (:

    nii ja sitten vielä oletkos ehtiny tekemään sitä banneria vielä? (:

    VastaaPoista
  2. Mun on pakko vastata jo tohon vikaan kysymykseen, mua hävettää niin paljon!! :D Eli kone jolla olen banneria tehnyt-> kaikki ohjelmat yms. niin marsut (tai kani) tuhonnut tärkeän johdon koneesta jota en ole pystynyt vielä korvaamaan, koska rahapussukani on huolestuttavan hoikassa kunnossa.
    Kuulostaa varmaan ihan keksityltä tekosyyltä mutta meillä on 4 marsua ja kani, kaksi marsuista ja kani karkaa aitauksesta usein järsimään johtoja :D Mutta vanhempien koneella on myös ohjelma jolla pystyn tekemään, mutta mun täytyy vaan latailla sinne vähän sitä sun tätä, että saan jotain aikaseksi.
    Anteeksi kun en ole ilmoitellut!! Yritän tehdä sen oikeesti ensviikolla, ellei sähköremontit tule tielle, kun ensviikolla joudun olemaan moonta tuntia olemaan ilman sähköä...

    VastaaPoista
  3. hehe:D joo ei se haittaa vaikka et ole vielä saanut tehtyä. (:

    VastaaPoista