perjantai 1. heinäkuuta 2011

Hellurei saatte katsoa videon ratsastushistoriastani



Loppua kohden en jaksanut kirjoittaa enää mitään ja jäi aika paljon kertomatta, joten KYSYKÄÄ jos jokin mietittyttää tai on epäselvää! :)

Huomenna Riihimäelle hyppää 70 ja 80cm. Kokosin eilen kaikki Etelä-Suomen aluekilpailut Kipasta, jossa olisi meille luokkia. Pikkuponicupin 3 osakilpailuhan olisi nyt viikonloppuna, mutta ei me mennä sinne. Tällä kaudella on tiedossa 2 kansalliset vielä meille, ainakin toisiin mennään.

Ensviikolla olisi Helsingissä kisat (Husö) siellä olisi kivat palkinnot voittajile, matkalahjakortti Helsinki-Tukholma-Helsinki, jos mä oikein käsitin. Ensviikolla olisi myös Pohtiolammella aluekilpailut, saa nähä minne mennään. Mulla on joka viikonlopulle nyt kisoja tiedossa, mutta ei me niihin kaikkiin voida mennä, koska mun pitäisi mennä Järvenpäähänki jossain vaiheessa mummille, jolloin yhdet kisat jää välistä. Mä en nyt tiedäkkään menenkö mä tänäkesänä Kivikoskille, kun ei olla mitään nyt siitä puhuttu.
Mä tossa eilen tajusin että mä en ole ollut piiiitkän aikaa valmennuksissa. Viimeksi sillon kun olin Tepolla, eli pääsiäisenä, olisi varmaan korkea aika päästä menemään jonkun valvotun silmän alla? :D

-Jitta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti